2010/10/27

Visszaszámlálás indul

Úgy vagyok az ablakok újrafestésének projektjével, mint apám a halászléfőzéssel 2001 karácsonyán: kössétek hátra a kezem, ha még egyszer eszembe jut! Ezen a héten mást sem csináltam, mint festéket égettem, csiszoltam, mestertapaszoltam, csiszoltam. És kilószámra nyeltem a port. Néha, pihenés gyanánt, festettem is, de még nem az ablakokat. Össze kell kicsit kapnom magam, mert eltökéltem, hogy három hét múlva költözünk. És még mennyi minden hátra van addig..... Mint valami mantrát mormogom,hogy mi mindent kell még rendberakni, elintézni költözésig. Bárki szól hozzám, vagy hív fel, csak sorolom a tennivalókat.Éjszakánként is felriadok, hogy vajon lesz-e elég időm holnap mindent megcsinálni. Azt hiszem megkattantam. Van erre valami gyógyszer?
ablak festék leégetés után, javítás előtt


ez még csiszolás előtt készült

az egyik ajtó, csiszolásra várva

ezeket festettem a héten. hétvégén kiderül, mi lesz belőlük :-)

Eszközeim
fürdőszoba ablak, festésre várva

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips