2012/03/15

Vendéglátás tapétával


Mostanában nem sok időm volt a blogra és az alkotásra, őszintén szólva, gép elé is ritkán ültem. Azt kell mondanom, nekem is hiányzik a pörgés a blogon, hiányzik az alkotás, és ti is hiányoztok.
Sokat gondolkodtam azon, mi is lesz ezzel a bloggal: vagy elsorvad, mert nem lesz rá időm, vagy nekiállok és feltuningolom úgy, hogy magam is meglepődöm.
Gondolom, sejtitek, hogy minden erőmmel azon vagyok, hogy ez az utóbbi sikerüljön.
 Szeretnék több posztot, több videót, újabb témákat és szebb fotókat. Ez a terv, aztán meglátjuk, mi lesz belőle.
Első lépésként, meggyőztem Orsi barátnőmet, hogy amikor csak tud, fotózzon ő nekem. A szebb képek szebbé teszik a blogot is, és remélhetően, ti is örültök majd neki.
 Tegnap neki is láttunk az első közös anyagnak: én alkottam, majd megstylingoltam a képet, Orsi pedig fotózott.

 Egy laminálógép valamint az általam gyűjtögetett tapéta-maradékok, csomagolópapírok közreműködésével, összedobtunk egy pár perces DIY-ötletet nektek, ami jól jöhet a közelegő  húsvéti vendéglátáshoz.
Ehhez a projekthez főként egy régebbi munkából megmaradt csodálatos Designers Guild tapétát használtam fel. Lehet szép csomagolópapír is az alapanyag.
A tapétát vonalzó mentén, sniccerrel a megfelelő méretre vágtam. Egy speciális kis filléres kütyü segítségével (Kreatív Hobby boltban kapható) lekerekítettem a levágott éleket, így szép íves formát kaptam.



Ezután betettem lamináló fóliába és átfuttattam a lamináló-gépen. Ennyi, kész is a dizájner tányéralátét!


A3-as laminálógépet 17 000 Ft-körül lehet kapni, de elég szétnézni a munkahelyeteken, hiszen a legtöbb irodában már van lamináló. (ha nincs, fűzzétek meg a főnököt:ez egy fontos eszköz) Fénymásoló centrumokban 450 Ft-ért laminálnak A3-as méretben.
Ha fénymásoló centrumban lamináltok, az árban benne van a lamináló fólia is, de ha irodában, akkor vennetek kell fóliát. Érdemes vastagabbat választani, az jobban bírja a strapát.
 64 Ft-ra jön ki egy darab fólia és általában 100 darab van egy csomagban. Laminálhattok alátétnek papírt, fotót, textilt, gyerekrajzot.... Otthonra, alkalomra, ajándéknak, nyári piknikhez egyaránt jó egy ilyen tányéralátét.  A lehetőségek száma ismét végtelen!










Ezek pedig a "backstage" fotók, így készültek a képek:



Orsi munkában

én is próbálkoztam


Fotók: Balogh Orsolya

9 megjegyzés:

Lolli írta...

Nagyon ízléses lett, és a backstage is vicces, ötletes!

Orsi írta...

Jujj ez már az új műteremben készült. :) Nagyon klassz lett, igazi tavasz hangulatú!

Névtelen írta...

Szia Kata,

Ez a blog a Kicsi Ház - hoz kapcsolódott, és nagyon élvezetes, tartalmas volt, amíg teljes szívvel csináltad mindkettőt.
Sok sikert az Új élet utcában.

Üdv.

Névtelen írta...

MINDENKÉPPEN szeretnénk "látni" Téged, vagy a blogon, vagy BÁRHOL! Te is h i á n y z o l nekünk!! Szeretettel :)

Tiina A írta...

Delicious looking kis sutemenyek!

Have a nice weekend!
Tibs
shoptravelfood.blogspot.com

Ági írta...

Én is kicsit csalódott vagyok, hogy már nem a ház felújítást követhetjük, de hát az élet nagy rendező. Biztos így is sok ötletet meríthetünk a munkáidból.

Szentgyörgyi Kata írta...

Ági, lesz még házfelújítás is! Megígérem :-)

Kinga írta...

Kata én a kezdetektől lelkes követőd vagyok, és egyetértek az előttem szólóval, kicsit csalódott vagyok:-(...Teljesen más egy "styling" blogot nézegetni a maga mesterkéltségével és más bekukucskálni valakinek a házikójába, a "való életébe"...
És igen az élet nagy rendező...Vannak akik ezt az oldaladat fogják szívesebben követni, de jópáran visszavárjuk a "valóvilágos" Katát! :-)

cottage írta...

Köszi az ötletet!
És bár nem szeretem a tányéralátéteket, az egyediség és a plusz töltet ("végtelen számú lehetőség":) )miatt meg is valósítom.

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips