2012/07/20

Hogyan fess bútort öt perc alatt ?


Na jó, ez csak egy béna vicc. Bútort nem lehet festeni öt perc alatt. Viszont a múltkori kissé szájbarágósra sikeredett bútorfestős posztom tökéletes összefoglalója ez a kis videóanyag, amely a Teszvesz aukciós portál számára készült bútorok, és azok átalakulásának rövid történetét mutatja be.



Érdekes, hogy nem is olyan régen készült ez a videó, de mennyi minden megváltozott azóta....
A két bútor írott anyagát és a munka fotódokumentációját megtalálhatjátok itt és itt.


5 megjegyzés:

Monika írta...

LENYŰGÖZTÉL!!!!!!!Eddig is,de ez a videó szuper!És az infókat is köszönöm!!!!!!
Szívből gratulálok!!!!

Erika írta...

Engem is lenyűgöztél.
Már régóta olvasója vagyok a blognak, mert nagyon tetszik az amit és ahogyan készíted.
Vidám, színes szekrények keltek életre.

Szlivka írta...

Nagyon tetszik!ügyes vagy:-)

Névtelen írta...

Sziasztok! Van, mikor már az ember nagyon szükségszerűnek érzi a lakásfelújítást. A Jövőt teremtünk program olyan családokon segít, akik számára elengedhetetlen újjá építeni otthonaikat, de nincs rá pénzük. Az ismerőseim jelentkeztek, és beválogatták őket az első 5 közé. Remélem, megnyerik, nem kis segítség lenne számukra! https://www.facebook.com/ErsteBankHU/app_337868249627819

manolany írta...

Szia!
Nemrég fedeztem fel az oldalt. nagyon tetszik, és lopom is a fortélyokat :)
Az lenne a kérdésem, hogy milyen festékeket szoktál használni.
Én eddig elsősorban pácoltam, de mostanában próbálkoztam fehérre festeni egy íróasztalt, háát kissé rusztikus lett.. persze azért tetszik.
Köszi

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips