2013/05/06

Ikea Rast a fehér vászon

Ha egy lakatlan szigetre csak egyvalamit vihetnél szerintem az egy Rast komód lenne, és fabrikálnál belőle tutajt, nevetett rajtam a múltkor kedvesem. Remélem, sosem jutok lakatlan szigetre és tutajt sem kell barkácsolnom semmiből, de tény, hogy az Ikea Rast komód az egyik legjobban hackelhető bútor, amit valaha láttam. Tulajdonképpen bármit ki lehet hozni belőle, a határ a csillagos ég, csak a képzelőerőn és a kreativitáson múlik minden!
A fiúk szobájába készítek most éppen egy rast-hack bútort két darab komódból, sok extrával, abban bízva, hogy jókora mennyiségű kis kütyüt elnyelnek majd.

  Ennek kapcsán össze is szedtem a nekem legjobban tetsző, legötletesebb változatokat.
(a források és a leírások a képekre kattintva érhetőek el)














Ugye milyen klassz mind? Egy kis festék, új bútorfogantyú, extra dekorálás csodákra képes.

Ugye nagyon szeretnétek már tudni, hogy én mit alkotok két komódból a fiúk vintage-eklektikus hangulatú szobájába?



Régebbi posztjaimban olvashattok egyéb Ikea bútor hack öteletkről:

-komódból mosdópult
- játékkonyha székből
-lámpa tuning szoknyával
-kaspóból lámpa
-bútor ikea dobozokból
-Vittsjö hack
-fogas konyhaszekrény ajtóból

7 megjegyzés:

Pöttyös Szivárvány írta...

Igen, szeretnénk tudni, csak már alig győzzük kivárni!!! :)
Én már a további gyerekszoba projekteket is nagyon várom!

Nikoletti Petra - Lakberendező írta...

De jól jön ez a bejegyzés! Épp az éjjeli szekrényen filóztam... Köszi! :)

Névtelen írta...

Nagyon várjuk a végeredményt!

Névtelen írta...

Kata! A szekrény alsó része egy keret? Szerinted el lehetne tüntetni azt egy kis fűrészeléssel anélkül, hogy szerkezetileg ártsak neki? Ugyanis nekem pont 10 cm-el magasabb mint ami kellene :)

Egyébként alig várom a ház többi részének a folytatását, és a múltkori kritizálós kommentekre csak annyit mondanék Neked, hogy pont azért vagy ilyen népszerű, mert olyan természetes és humoros stílusban írsz, ami miatt szívesen elolvasom a blogod akár többször is visszamenőleg. (kedvencem az Icuka, dögölj meg!) Pedig én aztán tényleg nem érek rá... És még az is olvas, akinek nem szimpi. Kell ennél nagyobb elismerés? :)

Szentgyörgyi Kata írta...

Szerintem levágható, de akkor az utolsó fiók alja lesz az alja. szóval, kéne neki új alsórész, de különben oldalt is elfűrészelhető.
Mostmár tényleg hamarosan megmutatom mit műveltem én, Orsi jön és fotóz :-)

Egyébként, pont az Icukás poszt mutatja legjobban, hogy ugyanaz vagyok aki voltam(vagyok): nagyszájú, megmondós, olykor csúnyán beszélős. De mindent, minden információt odaadok, amit csak tudok, és nem értem, hogy ez hogy lehet már nem kedves, vagy beképzelt vagy egyéb.

Névtelen írta...

Köszönöm a választ, akkor kigondolom hogyan tudom kivitelezni az átalakítását.

Tudom, hogy az olyan jellegű "vádaskodások" melyek nem fedik 100 %-ban az igazságot mennyire lelombozzák az embert. Ez miatt viszont ne hagyd, hogy változzon bármiben is a blogod stílusa!
Én tavaly találtam rá, festési tanácsokat kutatva. Nagyon tetszett az, hogy minden apró trükköt megosztottál, nem kezelted "szakmai titokként". Sőt!!
Pozitív volt, hogy a sok hasznos felújítás mellett személyesebbek az írások is mint általában, ami szerintem egy blognál a legnagyobb érték. Engem, és szerintem mindenki mást is ez fogott meg. Azt meg pont lesz@rom, ki találta ki először a betontojást vagy hova teszel vesszőt...

És ha már Icuka szóba jött, a régebbi posztokban a volt férjeddel való apróbb nézeteltéréseket is megemlíted, ahol emlékeim szerint nem kaptál negatív kritikát, ellenben sokan azonosultak veled. Még én is, pedig én nem panaszkodhatok ezen a téren.:) Közben változott az életed, és sajnos olyan világban élünk, ahol az embereknek szúrja a szemét, ha valaki mer változtatni a boldogsága érdekében. Pedig én ajánlom mindenkinek, mert ha boldog vagy, a világot is szebbnek látod, és nekem ez jön le a mostani írásaidból.

Szóval én, és még sokan mások várjuk a folytatást... nappalit, konyhát, hálót... és légyszi, maradj továbbra is közvetlen és szókimondó!

Egy csaj, akinek még se férje, se gyereke, csak egy lepukkant háza van (persze már nem sokáig :))

Szentgyörgyi Kata írta...

:-)))

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips