2014/06/15

Csináld magad: virágos fejdísz

Úgy fogsz kinézni mint Ciccolina!
Mondta Mariann barátnőm.
Frida Kahlo leszel, meglátod majd csak egy bajusz hiányzik, mondta Emese barátnőm.
Nem értettem velük egyet.
És kötöttem az ebet a karóhoz: nekem kell egy művirág fejdísz.
Az esküvői készülődés során nyitott Pinterest albumomban számtalan virágos fejdíszt gyűjtöttem össze, mert teljesen elkapott ez az idei esküvő-trend.
Mivel nem volt klasszikus menyasszonyi ruhám, akartam valami alkalmi különlegességet, valamilyen egyedi kiegészítőt.

És beleszerettem a fejdíszekbe. Az etsy-n láttam sok ilyet de jó drágán.
Végül a fejdíszt Zsófi készítette el nekem az Ikeában vásárolt művirágokból és egy lyukacsos hajráfból (ilyen hajráfot a Tesco-ban és a DM-ben is lehet kapni).
Sokat kérdeztétek hogyan készült, ezért rekonstruáltam Zsófi munkáját és most megmutatom mit kell tennetek, ha izgalmas, feltűnő, egyedi fejdíszt szeretnétek.
Nagyon könnyű DIY és csak pár hozzávalóra van szükség:


- hajpánt (lyukacsossal a legegyszerűbb)
- kisebb és nagyobb virágú művirágok (Ikeában beszerezhető)
- igény szerint selyemszalag
-ragasztópisztoly

A virágokat könnyedén leszedtem a szárról. Az asztalon kiraktam a formát. A ragasztást a legnagyobb virággal kezdtem, onnan haladtam a kisebbek felé.





A virág alja kapott egy löket forró ragasztót, majd gyorsan beleillesztettem a lyukba és szorítottam pár percig. Így tettem a következő virágfejjel is. A kisebbeket egymáshoz ragasztottam és ráragasztottam a selyemszalagra, ami a hajráf alsó részeit takarta.




Ügyeljetek rá, hogy a virágfejek nagyjából egy irányba álljanak! Az asszimetrikus elrendezés szerintünk szebb, ezért haladtunk az egyre kisebb virágok felé.
Ennyi. Hát nem gyönyörű?






folyamatfotók: Balogh Orsi
menyasszonyfotók fotók: Kövesdi Réka
Még több fotó az esküvőről ITT

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gyönyörű! Gratula!

Related Posts with Thumbnails
Blogging tips